İnstagram Havadisleri

Komidindeki Kitap

Beyaz Perdem

11 Ocak 2013

Byousoku 5 Centimeter (Saniyede 5 Santimetre) (2007)

Tür: Günlük hayat, romantizm, okul hayatı, dram
Yönetmen: Makoto SHINKAI
Animasyon: Takayo NISHIMURA

"Bu film 3 hikayenin bir araya gelmesinden oluşuyor; ilk bölüm “Okasho” Takaki ile Akari'nin bir araya geldikleri günü gösterir. Sonraki bölüm, “Cosmonaut”da başka birinin bakış açısıyla bu buluşmadan sonra Takaki’nin hikayesi anlatılır. Son bölüm olan “Byosoku 5 centimeter” da ise düşünceleriyle ilgili kısa klipler vardır." 

Filmin son bölümündeki kısa klip, bu duygusal animeyi izlememe sebep oldu. Siteler arasında gezinirken şans eseri buldum. Gerçekten hoşuma gitti. Filmdeki karakterlerden oluşan görüntüler ve arka fondaki şarkının bir hayli etkileyici bir şekilde bir araya gelmiş olduğunu düşündüm ilk izlediğimde. Müziği, çizimleri, renkleri... Animedeki her şey konusuyla çok güzel bütünleşiyor. Daha başka ne diyebilirim ki? Ben çok sevdim ve size de tavsiye ediyorum. Bakalım siz de aynı düşünceyi paylaşacak mısınız benimle. İşte filmin fragmanı ve son bölümdeki romantik şarkı:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olmak istediğim yer, olmak zorunda olmadığım yer....

Olmak istediğim yer, olmak zorunda olmadığım yer....
olmak zorunda olmadığım yer....

İzleyiciler