İnstagram Havadisleri

Komidindeki Kitap

Beyaz Perdem

1 Haziran 2012

7Karanfil

Dediler bir yerlerde yedi karanfil saklıymış.
Gezdim, dolaştım, yüce dağların tozu topraklarından indim…
Bulamadım, rivayet sandım, değilmiş.
Öğrendim bir ulemadan:
Birinci karanfil bebelerin kan kırmızı çığlığında saklı a oğul…
İkinci karanfil kartalların vahşi tüyünde, hareli oluşlarında saklı be abdal…
Üçüncü karanfil açların kokuşmuş nefesinde saklı ki üstad…
Dördüncü karanfil şarabın fena kırmızısında mı saklı şaşkın…
Beşinci karanfil bayrağının şerefinde saklı a dalgın…
Altıncı karanfil dargın dostların nefretinde saklı be insancıl…
Ama nedendir bilinmez dedi ulema
Yedinci karanfil Tanrı’da saklı kaldı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olmak istediğim yer, olmak zorunda olmadığım yer....

Olmak istediğim yer, olmak zorunda olmadığım yer....
olmak zorunda olmadığım yer....

İzleyiciler