İnstagram Havadisleri

Komidindeki Kitap

Beyaz Perdem

7 Temmuz 2012

Mi - Sunset


Yuuhi ga kage wo hosoku nobashita
Kokoro wo fukaku someteiku
Kitto saigo no jikan dato
Namida koraeteta
Omoide nante itsumo kanashii sugiru bakari
Isso wasurete shimaitai yo
Nidoto aenai kimi no senaka to
Saigo no yuuhi mitsume tsuduketa
Günbatımı uzatıyor gölgemi incecik
Kalbimi derinden boyuyor renkleri
Kuşkusuz, bu, son ânımız olduğu için
Alıkoydum gözyaşlarımı
Nedense hep hüzünlü geçen anıları
Bir an önce unutmak istiyorum
Sürdürüyorum son günbatımını izlemeyi
Ve bir daha hiç göremeyeceğim sırtını
Itsumo itsumo yasashii sugitane
Ima wa ososugiru keredo
Hep, hep çok naziktin
Şimdi çok geç olsa bile...
Stop the sunset
Kimi wo ushinaitakunai
Sora wo dakishimete tsutsumi komu youni
Sotto utsumuita kimi no yokogao
Yuuhi yo konomama shizumanaideite
Durdur günbatımını!
Seni kaybetmek istemiyorum
Beni saran gökyüzü gibi
Yüzünün bir tarafı sessizce yere bakıyor
Bu yüzden güneş, asla batmasın
Itsumo sugoshita futari no heya to
Umi wo aruita PHOTOGRAPH
Hitotsu kawashita yakusoku ga hatasezu sugiteiku
Kokoro hosoku natteta hitori no heya ni suwatte
Tooku ni kikoeru ameoto
Itsuka wasureteiku kimochi naraba
Konnani kokoro kurushimenaide
Hep, beraber yaşadığımız oda...
Ve sahilde yürüdüğümüz fotoğraf...
Verdiğimiz bir söz daha tutulmayacak
Kalbimdeki yalnızlıkla, odamda tek başıma otururken
Uzaktaki yağmur sesini duyabiliyorum
Birgün unutacağım birkaç duyguysa
Kalbime bu kadar işkence etme
Sotto sotto kobore ochiteiku
Ima wa kono ame ni utare
Usul usul alçalıyor güneş uzakta
Şu anda, bu yağmurda sırılsıklam oluyorum
Mou naiteiikana
Kimi wa inaiyo
Namida afurete mo tomenaideite
Ame yo koorasete kono kokoro made
Sotto konomama kieteshimaitaiyo
Artık ağlasam olur mu?
Sen burada değilsin
Gözyaşlarım taşsa bile onları durdurma
Yağmur, kalbime kadar dondur beni
Hiçliğe doğru sessizce kaçmayı istiyorum
Stop the sunset
Ima wa utawanaideite
Umi ni ochiteyuku kanashii iro ne
Zutto kono basho de hitori ni sasete
Yuuhiyo konomama shizumanaideite
Durdur günbatımını!
Şu anda şarkı söyleme
Güneş savurur hazin renkleri, alçalırken denize doğru
Sonsuza dek burada yalnız kalmama izin ver
Bu yüzden güneş, hiç batmasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olmak istediğim yer, olmak zorunda olmadığım yer....

Olmak istediğim yer, olmak zorunda olmadığım yer....
olmak zorunda olmadığım yer....

İzleyiciler