İnstagram Havadisleri

Komidindeki Kitap

Beyaz Perdem

6 Temmuz 2012

Corpse Bride (Ölü Gelin)


Yanan bir muma dokunduğumda acıyı hissedemem
Beni bir bıçakla kesseniz de bir şey olmaz
Ve biliyorum onun kalbi çarpıyor
Ve biliyorum ölü olduğumu
Yine de burada hissettiğim acının
Gerçek olmadığını söylemeyi deneyin bana
Ve hala dökecek bir gözyaşına sahibim anlaşılan

....
Yanan bir muma dokunduğumda acıyı hissedemem
Buzda ya da güneşte aynıyım hep 
Yine de kalbimin acıdığını hissediyorum
Çarpmadığı halde, parçalanıyor
Ve burada hissettiğim ağrının
Gerçek olmadığını söylemeyi deneyin bana
Biliyorum ölü olduğumu
Yine de hala dökecek biraz gözyaşına sahibim anlaşılan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olmak istediğim yer, olmak zorunda olmadığım yer....

Olmak istediğim yer, olmak zorunda olmadığım yer....
olmak zorunda olmadığım yer....

İzleyiciler