İnstagram Havadisleri

Komidindeki Kitap

Beyaz Perdem

18 Temmuz 2012

Ally Kerr – The Sore Feet Song

Bu şarkı sadece bir bölümünü izlediğim Mushishi isimli animenin açılış şarkısı. Şarkı ve sözleri hoşuma gittiği için çevirdim fakat animenin başka bir bölümünü izlemediğim için bir tanıtım yapamayacağım. Fakat ilk bölüm fena değildi. Fragmana bakınca bile, o gizemli müzik eşliğindeki ilginç sahneleri görünce, insanın izleyesi geliyor değil mi? :)

I walk ten thousand miles, ten thousand miles to see you,
And every gasp of breath I grabbed it just to find you.
I climbed up every hill to get to you,
I wandered ancient lands to hold just you.
Yürüyorum on bin mil, on bin mil seni görmek için
Ve alınan her nefesi tuttum sadece seni bulmak için
Her tepeyi tırmandım sana varmak için
Çok eski toprakları dolaştım sana tutunmak için
And every single step of the way, hey hey hey hey,
Every single night and day...
I searched for you
Through sand storms and hazy dawns I reached for you
Ve yoldaki her bir adımda...
Her bir gece ve gündüz...
Arandım senin için...
Kum fırtınaları ve puslu şafak içinden uzandım senin için
I stole ten thousand pounds, ten thousand pounds to see you,
I rob convience stores 'cause I thought they'd make it easier.
I lived off rats and toads and I starved for you,
I fought off giant bears and I killed them too.
Çaldım on bin pound, on bin pound seni görmek için
Uygun dükkânları soyuyorum bunu kolaylaştıracağını düşündüğüm için
Fareler ve karakurbağalarıyla sefalet içinde yaşadım senin için
Dev gibi ayılarla dövüşüp öldürdüm onları
And every single step of the way, I paid...
Every single night and day...
I searched for you,
Through sand storms and hazy dawns I reached for you.
Ve yoldaki her bir adımda, ödedim...
Her bir gece ve gündüz...
Arandım senin için...
Kum fırtınaları ve puslu şafak içinden uzandım senin için
I'm tired and I'm weak but I'm strong for you
I want to go home but my love gets me through
Yorgun ve zayıfım ama güçlüyüm senin için.
Eve gitmek istiyorum ama aşkım sarmalıyor beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olmak istediğim yer, olmak zorunda olmadığım yer....

Olmak istediğim yer, olmak zorunda olmadığım yer....
olmak zorunda olmadığım yer....

İzleyiciler